Sunday, March 22, 2009

Brunaluna säger varsågoda



till Nina och alla andra.

7 comments:

Thymus said...

Hej!

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med någon i Stickkontakt för en intervju./Mvh anna.asker@svd.se

Anonymous said...

åhhhhhhhhhhhhhhhhh vad fiiiiin!

Anonymous said...

Jättesnyggt!!!! Verkligen ett blickfång...

http://rosalucia.bloggagratis.se

MIKKE said...

softa grejer ni gör. Såg en snygg målning med graffiti och vrikningsteknik idag. Ullig Ångest Ruskig Virkning hette den. Spray och garn verkar gå bra ihop. Kolla gärna min blogg. Keep up the heat

tookmia said...

Hallå Maskan! Jag går förbi denna fina stickning VARJE dag innan kl 8 på morgonen. Den är ju super fin, tänker på dig då o tänkte häromdagen tom att jag skulle ta kort med min mobil, men ångrade mig. Men va 17 jag kan fixa det imorgon... en ny dag o samma stickning..hihihihhii
Jobba på tjejer.... u can do it!!!
/mycketmia.blogg.se

Anonymous said...

Den där smakar gott i själen, vad fin den blev:)

Tjelsi said...

Vad underbart! :D