Monday, January 5, 2009

En helt klart hälsosammare Ringled..











18 comments:

Drottning M said...

åh vad skönt för dem att få det lite varmt! behöver jag säga att jag gillar den med blommorna mest...

vaaaarma blomkramar från Blommaland!!!

Anonymous said...

Fint som snus, funderar på om jag kan göra något liknande men med foto.

Puss & Kärlek till er som får mig att le.

Janette Millbom said...

SÅÅÅ fina! Särskilt den blommiga!

/Janette

Anonymous said...

HAha helt galet o helt toppen! Ni förgyller verkligen den grå o tråkiga vardagen!!

Anonymous said...

Snyggt!!! :D

Anonymous said...

Helmysigt alltihop!

Anonymous said...

det känns lite som att det där redan är gjort...

http://maskerade.blogsome.com/2007/05/20/our-new-favorite/

Anonymous said...

Med tanke på allt som Maskerade har kopierat av Stickkontakt är de här ringarna ingen big deal. Eller har jag fel? Tycker alltid att Stickkontakt sticker ut lite extra och har bra tankar och ideer. Inget illa mot Maskerade, de är ju också grymma som håller/höll på med det här.

Hälsningar från en glad Skånebrud som följer Stockholmstjejernas steg

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Stickkontakt said...

Stickkontakt säger pass på kommentaren från Maskerade ( för de har ju aldrig stickat in nåt där vi har gjort före dem - NOT).

Rut och Pinkelink

Anonymous said...

tycker inte maskerade är grymma alls. dom anvönder ju en stick maskin.!!!. desutom stickar dom inte längre.


P

Anonymous said...

Masquerade kommenterar aldrig på andras bloggar, men nu gör vi ett undantag för att reda ut det här. Vi tycker bara det är kul när andra inspireras av oss. Dessutom har vi sedan länge länkat till Stickkontakt under rubriken Familj på vår blogg. Ingen beef alltså, om vi ser att ni taggat nånstans brukar vi undvika det stället... och sluta hata på vår stickmaskin! Vi önskar att vi kunde använda den jämt, men tyvärr duger den knappt till en procent av det vi gör... Puss puss //Masquerade

Stickkontakt said...

Låt oss reda ut det här en gång för alla..
1. Vi har inte inspirerats av er instickade ring. Den blev vi uppmärksammade på för några dagar sedan av inlägget ovan.
2. Vart i vår blogg står det att vi hatar på er stickmaskin? Ni gör som ni vill och vi gör som vi vill.
3. Ni får jättegärna tagga där vi har taggat. Offentliga rummet tillhör ju oss alla.
4. Ingen beef alltså - alla inspireras av ALLA vilket vi också tycker är det ultimata.

Keep the fire burning....

Stickkontakt - crew

webmosterhelene said...

Stort tack! Hittade kransarna i Gamla stan av en händelse tidigare idag! Ni har förgyllt MIN dag, Stockholm är vackert och dessa kransar har helt klart gjort denna stad ytterligare lite vackrare!

http://webmosterhelene.blogspot.com/2009/01/dagens-foto-15-090115.html

Anonymous said...

snälla snälla vem som än stickar! om sthlm är för litet så kom till Lund, snälla, we're dying over here för att det inte stickas i vår stad! många pussar till ALLA stickare och må ni yngla av er wherever you go.

Anonymous said...

Skrev precis ett inlägg i min blogg om dom här och att jag hade sett som igår!! =D Länkade till er så att fler skulle hitta till er smarta sida! =)

Anonymous said...

Jag har lånat era fin kransbilder och lagt ut i min blogg. Självklar länkar jag hit och berättar varifrån de kommer. Hojta bara till om ni vill att jag ska ta bort dem! (:

Karin said...

Superfint!